Victoria’s Secret — najbardziej popularna bielizna na świecie. Czego można się o niej dowiedzieć?

Ocena: 0.00/0

Victoria's Secret to już nie jedynie zmysłowa bielizna dla Pań. Marka zyskała wielki rozgłos również dzięki przygotowywanym z wielkim rozmachem pokazów, na których można podziwiać najpiękniejsze modelki świata i znane gwiazdy sceny muzycznej. Obecnie ta amerykańska firma produkuje więcej niż tylko bieliznę i jest obecna na rynku od przeszło 40 lat, ale od czego to wszystko się zaczęło.

Zmodernizowane podejście do sklepów z bielizną

Bielizna stanowiła przez wiele lat temat tabu i nie do końca kojarzyła się z seksapilem. Młody Roy Raymond potrzebował kupić bieliznę na prezent dla swojej żony. Wstąpił do butiku, lecz miał duży kłopot z wyborem i zakupem. W dużej mierze było to spowodowane onieśmieleniem ekspedientek, a sam asortyment nie był zbyt atrakcyjny. Roy pomyślał o stworzeniu butików z bielizną, które będą miejscem, gdzie równie dobrze czuć będą się Panowie i Panie. Sama nazwa nawiązuje do angielskiej królowej Wiktorii. Intencją Raymonda było przekonanie każdej kobiety, że bez względu na swój status materialny i społeczny, może posiadać śliczną bieliznę. Wnętrze pierwszego butiku, otwartego w 1977 roku w miejscowości Stanford, było urządzone na wzór stylu wiktoriańskiego. O wygodę Panów zadbano nie tylko przez design, ale również przez kontaktowe ekspedientki. W odróżnieniu od dotychczasowych standardów ochoczo tłumaczyły mężczyznom wszelkie zawiłości.

Jak sukces marki Victoria's Secret zakończył się dla jej założyciela

Pierwotnie nic nie wskazywało na ogromny sukces, który odniosła marka. Po początkowych tryumfach przyszły gorsze chwile. Być może kłopotem było skupienie się na męskiej klienteli, bez dbałości o towar. Damska bielizna powinna spełniać oczekiwania kobiet. Na tym głównie skupił się następny właściciel Victoria’s Secret – Leslie Wexner. Rzutki biznesmen nabył firmę w 1982 roku za jedynie milion dolarów. Zmiana polityki firmy była prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Niestety Rayowi Raymondowi dalej się nie układało, ogłosił krach kolejnej firmy, rozpadła się jego rodzina. Ostatecznie, w 1993 roku popełnił samobójstwo.

Wielki rozgłos pokazów Victoria's Secret

Właściciel Victoria’s Secret postawił na bardziej damski wystrój sklepów. Niemniej jednak kluczem do sukcesu okazały się topowe modelki noszące bieliznę marki. Gwiazdy przyniosły Victoria’s Secret duży rozgłos oraz astronomiczny sukces. Utrzymywany jest on nadal dzięki corocznym pokazom kolekcji. „Victoria’s Secret Fashion Show” pierwszy raz zorganizowane zostało w 1995 roku. 4 lata później pokaz był transmitowany na żywo w telewizji i wyświetlony na Times Square w Nowym Jorku. Tym sposobem seksowna bielizna na stałe zagościła w świecie mody.

Co ciekawe, pomimo że firma rozwinęła skrzydła i oprócz bielizny zajęła się produkcją kosmetyków, perfum i akcesoriów dla kobiet, to nadal bielizna jest jej znakiem rozpoznawczym. Zmysłowa, wygodna i pełna wdzięku niezmiennie jest numerem jeden wśród bieliźnianych marek. Najpiękniejsze kobiety firmujące ją swoimi nazwiskami i pokazy mody, o których nie da się zapomnieć to właśnie logo marki Victoria's Secret.

Informacje:
Oceń Artykuł:

1Komentarze

anita1965

Niestety nie wszystko jest wykonane z dobrego materiału. Niektóre staniki nie przepuszczają powietrza.

2022-04-21
Victoria s Secret to już nie jedynie zmysłowa bielizna dla Pań. Marka zyskała wielki rozgłos również dzięki przygotowywanym z wielkim rozmachem pokazów, na których można podziwiać najpiękniejsze modelki świata i znane gwiazdy sceny muzycznej. Obecnie ta amerykańska firma produkuje więcej niż tylko bieliznę i jest obecna na rynku od przeszło 40 lat, ale od czego to wszystko się zaczęło.Zmodernizowane podejście do sklepów z bieliznąBielizna stanowiła przez wiele lat temat tabu i nie do końca kojarzyła się z seksapilem. Młody Roy Raymond potrzebował kupić bieliznę na prezent dla swojej żony. Wstąpił do butiku, lecz miał duży kłopot z wyborem i zakupem. W dużej mierze było to spowodowane onieśmieleniem ekspedientek, a sam asortyment nie był zbyt atrakcyjny. Roy pomyślał o stworzeniu butików z bielizną, które będą miejscem, gdzie równie dobrze czuć będą się Panowie i Panie. Sama nazwa nawiązuje do angielskiej królowej Wiktorii. Intenc...